Bongo bar fortsättning. . .

Kameran dog ju innan men nu har den laddat lite.. har pluggat också så tänkte att nu kan jag skriva lite i pausen mellan plugg och städa.. nice..


Tim, Emma, någon nice snubbe & Lina

Jo just det.. Tjockismilla ville SÅKLART gå till mcdonalds... Så jag, tim, ting och markus gick till mcd  ^^




Ting, Tim  & markus






iiiih<3 gillar verkligen min lilla kinapuff hahaha bästa ever<3...fattar inte varför vi inte hänger med varandra too much o.0



anyway.. haha.. juste.. jag vaknade runt 14idag ... hade vaknat innan dock, runt 09 och gick ut med hundarna men sen somnade jag om.. iaf ... jag skulle gå och handla mat när jag vaknade och iaf.. gick iväg.. I en spegelbild i affären ser jag hur fucked up jag ser ut.. haha som en crackwhore typ.. illa...
och såklart, what else...., träffar jag en av mina killpolare som jag gillar mest.. Koffe.. Och hans vän (dunno namn..) och även tobias som jag såg för några dar sen.. HAHAHA .. såklart. Och inte nog med det. Nej. deras vän Robin, som jag oftast pratar med när jag ser han.. ja han sitter i kassan på willys... Herreeeeeeeeeguuuud.. Men eftersom hela lilla huskvarna redan har sett mig så tänkte jag visa resten av världen med.. så ni får en liten bild av hur jag såg ut.. Blekvit om vanligt.. svart runt ögonen och knullrufs i håret... great....




och for real... egentligen varför bryr jag mig ? haha. jag har sett ut såhär, ingen hemlighet direkt.. så äsch nvm.. men jag "ursäktade mig" flera gånger med "ööh.. vaknade nyss, var ute på krogen igår hehehe" ..
FOR Real varför bryr man sig SÅ mycket ? o.0 när jag ändå vet att jag är grymt snygg vanligtivs, so what om jag inte är det någon dag bara ?;D äsch. Nu gillar jag hur jag såg ut helt plötsligt... Dom som känner mig vet att jag inte är en crackwhore och dom som inte känner mig, so what ?;D



Ååååååååh på måndag kommer hasse! :D Wohoooo.. Och på måndag är det skola.. och träning.. på tisdag är det skola igen och även onsdag.. sen torsdag ska jag ta blodprov.. uff måste komma ihåg allt.. NU ska jag städa. Just do it andan är igång i milla igen.. nice ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0