Brandalarm som ringer olämpligt.

Herrejävlagud vad arg jag vart..vi var alla i den varma poolen och idrottade. Så rätt som det är ringer brandalarmet?! VAD I HELVETE. "aha nu måste vi gå ut" GÅ UT!!!! UT I DET FETT KALLA VÄDRET ?! MED MASSOR MED SNÖ?! när jag står i en jävla baddräkt och är varm?! UT DIT? fuck no. jag vägrade.

Sen kom någon SOM TUR VAR och sa att "det är ett test!" .... puh. Människor. Bra att ingen hade koll också... haha..
Just nu ska jag göra massa läxor.. idag har jag redan hunnit träna, umgås med pappa, sovit lite, käkat, målat en vägg och städat undan samt duschat! Såååå det är bara fortsätta med rutinerna ;D sen ikväll blir det poccahontas miiwh :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0