Comments.

Kiirsty om På tal om sjukhuset och norge.:
Jaaaaaaaaaaaaaaag med! kommer bli kuuuul <3

Svar: <3!!!!!!!!!


mc
om Småfunderingar kring blondinbella: då msåte jag ju bara, såklart, försvara henne lite. hon säger ju aldrig att hon ger expertråd, utan att hon vill vara mer som en bästa kompis eller storasyster o ge den sortens råd

Svar: Haha jo jag förstod att du skulle försvara henne! ;D men ja NU ja säger hon så men förr var det mer som om hon var expert ;( minns att hon hade svarat någon snubbe som frågade henne hur hon kunde låtsas vara sån expert på allt och då sa hon något typ om att hålla ihop i samboförhållande ochblabla är inte så lätt som man kan tro och jag ser mig som lite av en expert på det ~~ ish! men ja, det du säger är sant för hon säger ju faktiskt så ^^



Thåström - Älska dig själv <3

Klas skulle "bara dricka upp sitt te " innan vi sätter igång. Hans FETA kopp te. kommer fan ta en timme..men eh jaja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0