En sak jag var säker på, när jag kom till Oslo

var att min dygnsrytm skulle fucka upp sig. HAHA det går bara inte att inte fucka upp den när man är med kirsty. Igår gick jag och la mig vid typ 07, och då ville jag bara ändå sova lite, var inte svintrött...

men ja. igår var alldeles galet. herregud. Bilder och filmer finns men tror inte alla är bloggbara så att säga ;) Kirsty ligger och är bakis stackaren, vi som sa till Sebastian att vi CHILLAR ikväll, inget annat. så sa vi igår. det blev verkligen inte så. tror inte jag har vart såhär full på..... aa nånsin typ.. men! jag är inte bakis! fattar inte det? Aldrig blivit bakis....Konstigt.


Nu ska vi se på the inbetweeners. ACE! :D hoppas det är så roligt som kirsty säger.. hämta glaasögonen sen bara kör vi :D stackars kirsty orkar knappt på ut i vardagsrummet hahahahaha, jag själv är hur pigg som helst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0