Failmorgon och den nya medicinen!

Aaah just ja.. glömde ju berätta.. missade ju busesn med såklart.. haha.. slutade med att min fina bror Klas skjutsade mig :)

Hursomhelst så har jag precis läst bipacksedeln på min nya medicin Digoxin, nu är jag helt trött i huvudet.. haha.. ska även läsa mina nya foldrar som jag fick om blodtryck och hjärtsvikt.. PLus att jag ska göra engelska idag med.. Störande. Orkar inte. vill inte. suger!




Den här nya fungerar mer som typ steroider för hjärtat, den ökar dess sammandragninskraft, minskar pulsen, reglerar hjärtrytmen och minskar antalet slag per minut...

Förra medicinen sänkte Bara blodtrycket.. så hoppas den fungerar!! hoppas hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0