Första december.

HEJ !! :D Nu blev jag ännu mer glad och vaknade på en ännu bättre sida känns det som ;) HAHAHA men ja. Ska öppna min fina Hello Kitty chokladkalender nu hahaha.. men iaf. Första december. 23 dagar till julafton. NICE!
Vad ska jag göra innan jul ? o.0 typ.... handla jätte få julklappar. Slå in dom. Måla i källaren och fixa om hela mina rum o.s.v. heh. inte direkt juligt men whatever blir nog bra^^

Nu när jag drar till norge kan jag ju fan inte ta med min chokladkalender dit? ;( dåligt.
CRAP kom på att jag måste åka till affären idag och handla en liten present men brööl. Så mycket att göra, så lite tid.

Måla om i källaren kommer ta flera timmar, sen ska jag göra engelskan och gå till affären PLUS att jag måste kolla igenom min packning så jag har allt:P sen blir det middag någonstans där emellan hmm yeye..




Jag förra gången vi målade i hela huset o.0 minns inte exakt när dock.. över ett år sen tror jag ?





Kommentarer
Postat av: jennie

Hello Kitty-chokladkalender? SUCK så avundsjuk jag blir, jag har inte ens en kalender!!!! ~snyft~ Får nog allt ta och införskaffa en!!!!!!

2010-12-01 @ 10:25:48
URL: http://skymningssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0