GALET vilket kaoz äventyr det blev igår

alltså. First of all min mobil är DÖD. ska prata med bea och sebbe sen om dom har någon gammal mobil jag kan låna, för kirsty hade inte.. men yeye.. angående igår. Jävla Kaoz. Bra dag tills den blev lite katastrofal hahaha.. men blev ju en bra lösning trots allt som blev fucked..

kom preciiis in till kirstys (och beas och sebbes) lägenhet. SÅ MYSIG! ni får dock bara bilder när jag kommer hem eftersom jag såklart inte bara glömde mobil laddare utan även kameraladdaren.. men ja. Igår. herregud.
Jag åkte från jönköping till helsingborg för att byta buss till oslo. Jag är livrädd för att byta buss på places som jag inte känner igen mig på.. men je.. det var några timmars väntetid och då passade jag på att träffa Wiktor. Asnice.

Vi gick vid hamnen ett tag först sen blev det såklart sviiiinkallt så vi fikade, spelade bowling, airhockey, gungade, träffade några av hans vänner och satte oss på ett internetcafé och nördade (H)
men kaozet var sen. när jag skulle ta min buss.till oslo. Kl 23.10 skulle den gå.. vi var där typ 23.08 men jag trodde direkt 100% att vi missat den eftersom swebus ALDRIG har vart sena innan.. gick till 7eleven och skulle gå in på deras internet och köpa en ny biljett till bussen som gick 23.50. 
Då fick jag ett sms "bussen är 45min sen" . NICE! tur i oturen. vi hade inte köpt en ny biljett än. Så vi gick ner efter 30 min och väntade. När det gått 60 min ist för 45 min så ringde vi swebus. bussen var fooortfarande fast i snön. Dom skulle skicka ett till sms när dom var påväg. 

så vi väntade vi och gick runt under tiden, sen väntade vi på centralen och efter en timme så hade jag tröttnat så vi ringde en till gång. Nä då var bussen där för 20 minuter sen? UTAN att dom skickade ett jävla sms. VAD FAN är problemet med dom. dessutom hade jag pratat så bra om swebus hela dagen om att dom aldrig är sena osv men sen gör dom sådär? Och så får man ingen ersättning. Lame.


Åkte iaf runt 7 på morgonen och kom fram typ... 14 i norge. katastrof. Så nu har jag vart här 1,5 h, myst lite i deras fina lägenhet, ätit lite och bara chattat och bloggat. Soft. uppdaterar sen. men JA FYFAN vilken katastrof. sjukt jobbigt men just när det hände så var det mer som "jaja...... varför ska inte det hända mig ? som allt annat ändå gör" så var bara att ha kvar den positiva spiriten  á la milla.. haha!
jag är gaaaanska trött men ska chilla runt här tills typ vid 20 då kirsty kommer hem :) Uppdaterar nog igen. bay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0