Herregud. Det är mycket nu.

Cheese. Heh. Har inte hunnit skriva. Haft sujkt mycket att tänka på här hemma.. usch. anyway..... idag var jag i skolan för första gången..alltså högskolan..Det var lite flummigt, men helt okej.. trevligt att träffa folk och inte bara sitta hemma... Är astrött nu.. Efter skolan så fikade jag och mc i 4 timmar.. kom hem ganska nyligen och vill bara dra på en film och sova ... blir nog cruel intentions igen. Jag var så inställd på att den skulle sluta på ett vis, så jag tänkte inte så mycket.. men den slutade inte alls så <3<3!



Nä usch. Haha måste verkligen släcka ner här och slappna av.. imon är det träning, blodprov och maaaaassa plugg... plus beställa böcker och skit.. yeye skriver imon hoppas ni har haft en lika fylld dag som mig :) Känns lite mer meningsfullt när man gör saker.. men nu vill jag bara slappa.. Sov fint sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0