Ice Ice Baby

Imorgon är det sjukgymnastik igen. brrh ;( förra gången så gick jag genom sjukhuset och sen till den byggnaden längst bort (där jag såklart ska vara -.-) och det var FEEEEEEEETT mycket snö över en hel jävla åker typ för att man ska kolla till lokalen... Så gick jag rakt in där. Orkade inte gå runt. Det sög. fyfan vad jobbigt det var att gå hela vägen i skithög snö.. (skithög. HAHA .. jätte mycket med andra ord. hög snö på marken.. AH! whatever.)

Skitmycket snö säger man ju.. jaja.. Men jag gick där och fick typ mjölksyra.. haha så var redan död när jag kom fram .. hahaha.. fail. Imon är det massa att fixa.. åka till sortergården bl.a. och måla om några rör i taket i källaren osv. Ska strax sova eftersom jag ska upp tidigt imon ^^ runt sju.. blarrfh..


Teenage dream - Katy Perry just nu ;D awesome <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0