Igår!

åh wooh.. Igår gick jag upp tiidigt för att ta mig till sjukhuset och köra vattengympan.. det gick bra och det vasr sista gången innan juluppehåll.. Hursomhelst, jag NJÖT faktikst av att duscha efter det! Inte för det var svettigt och jobbigt.. men... Om man står i den vaaaaarma poolen och sen går upp ur den och ska gå till duscharna som kanske är 100m där ifrån.. Då blir man iskall. Fast jag springer in till duscharna.. Folk bara stirrar ;( ... men iaf.. hann ändå bli iskall så det var NICE som fan att duscha..

Efter gympan blev det skola till typ 13.00 och vi gjorde grupparbete. Nice. Det gick bra... eeh.. ja juste..haha sen var jag sååå trött när jag kom hem så jag somnade i några timmar och när jag vaknade så var hasse här :D WOHOOO.. Så.. vi babblade, handlade mat... öh... spelade kort.. sen var klockan as mkt.. hehe.. Så jag glömde helt enkelt skriva igår

Anyway. Idag blir också en lite fylld dag.. Ska bara borsta tänderna och ta ut hundarna, sen ska jag iväg med Amanda (Hon är hemma från linköping nu ;D) till våran förra skola.. vet inte riktigt varför men hon ville det... så jag hänger väl på.... öh.. vad mer.. Ja juste.. vid 15 är det skola och sen måste jag plugga efter att skolan är slut.. sååå det kaaanske inte blir speciellt mycket skrivet idag heller.. sorries

Amanda för 1,5år sen

Kommentarer
Postat av: A guess who

Woah!! läänge sen

2010-12-21 @ 23:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0