it's christmas time!

åååh ;D fina vänner, GOD JUL PÅ ER :D!
Det är såhär.. att jag har haft miljoooooooooooooner grejer going on igår så jag hann inte srkiva, men det gör nog inget för jag är säker på att ni också har miljoner saker att göra inför julen som nu är här ;D hur awesome? jävligt awesome!

Idag blir dock lugnt och inte alls mycket folk.. Jag, hasse, klas, mamma & pappa... sen typ tim och farmor.. Det är synd att vi är en så liten släkt, och blir ju inte bättre av att dom firar jul åt olika håll.. men iallafall.. det blir väl som hos alla andra familjer; mycket glädje, en del paket (iallafall från hasse (som har pengar) till andra haha!), en massa god julmat, Kalle Anka och lite andra godsaker :) Och just det! Boris & Sabina kanske kommer över ikväll :) Mysigt!

Nu ska jag kuta upp och äta min sista chokladbit i min kalender och säga god jul till mor och far ;D
Det låter som att jag är 10 år.. men äsch, ser ju ut som det ändå så whatever ;) HAHA!

Imorgon dock, då ska vi iväg till min farbror och där blir det julmat igen och sen julklappsspelet :) Intressant att se vad alla har hittat iår..

Tack Mc för din fina present :) Hoppas du gillade min töntiga lilla grej hihih <3
& W, tack du också :)



Tagen för några år sen..

Aff. vi har inte ens en julgran iår...... och det är sista julen ihop som familj.. wierd. men yeye..nästa år kanske jag firar med mina syskon bara i karlskrona? Ingen aning om hur det blir, men jag hoppas att man kan fira alla ihop som vanligt fast som sagt, man vet ju aldrig...

Nu ska jag iallafall kila iväg :) Skriver sen, hoppas ni har en fin fin fin fin fin jul för det är ni förmodligen värda :)
OCH, tills nästa år: Glöm inte vara snälla så tomten kommer igen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0