Låg update. Jävla tankar. Fan.

Helt seriöst. Den här dagen har sugit. Precis som halva dagen igår. Förövrigt så är min pappa bäst i hela världen och sen har jag även tagit blodprov idag, dom stack mig två gånger. Fy! Sjukgymnastiken gick jättebra, apoteket likaså. Sen har jag vart på dåligt humör hela dagen och endast lagat mat och sovit. Nu är det engelska.

Alltså det är som en jävla curse när jag börjar blogga och jag skojar FAN INTE. Sist så slutade jag blogga (för typ två år sen) för det var kAoZz i familjen och jag inte pallade med det, jag trodde dom skulle skiljas o.s.v. Nu är det kaoz, fast ett hanterat kaoz så det är NICE ändå. Men istället har jag mitt hjärta som bara fuckar ur och inte fungerar .. och så har jag en onöjd pojkvän och plus att jag ska flytta härifrån (vilket är en av de tre stressigaste sakerna man kan göra i sitt liv har jag lärt mig idag!) och då ska man packa, oroa sig, kolla efter lägenheter samtidigt som man ska renovera halva huset för försäljning plus att ha koll på skolan. ibland är det helt enkelt bara för mycket. Då är det gött med en liten pappa där, eller kanske en vän eller en bror. :)

Nu har jag 20h på mig att göra min engelska (ungefär.. från 19 till 03 tänkte jag.. sen imon från 09 t 24.00 med några timmars rast...) och därför ska jag börja göra den. Absolut sämsta jävla humör man kan vara på för att göra sånt här. Helt enkelt för ledsen och förvirrad, men (!!!) det är bara att "Just do it " :)
Blir inte bättre om jag inte lämnar in engelskan liksom.. hah... Hoppas eran dag har varit bättre än min....

Och ursäkta för låg updatering...



joakim 'pimme' thåström finns alltid där när det är jobbigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0