MC's keps

Eh . Ja .. Mc var ju här igår och jag garva röven av mig åt en hel del som hon sa men tänkte bara visa hennes apsnygga keps ;D





Kan ju likaväl berätta om vad vi hittade på igår.. Jag åkte iväg till stan hela JÄVLA fucked up.. Oborstat hår, fula mjukisbyxor och en normal tissha.. jag hann helt enkelt inte ens byta om för bussen åkte ^^

Men yeye.. kom dit, såg att hon såg likadant klädd ut, var nöjd och behövde inte oroa mig hahaha så vi kollade lite på smycken sen gick vi och fikade på bernards i stan.. Mysigt! babblade, skrattade och åt.. Som man brukar ;D


Isskulpturer utanför smyckesaffären :)



<3!

Efter det så åkte vi hem till mig för hon skulle hjälpa mig med min dumma engelska, det gjorde hon också.Men typ efter 3 timmar hahaha! vi pratade, skrattade, var allmänt lama.. plus att hon klippte mammas hår .. yeye det var chill som fan och mycket trevligt/roligt.







awesomedag iallafall!

Kommentarer
Postat av: Elena

Du passa verkligen i "sne" keps milla!!! Gillar bägge bilderna på dig :)

2010-12-02 @ 10:42:28
URL: http://elenastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0