Med andra ord . .

Woooh hihih kom precis hem från mc's myskväll med drinkar (tror jag? o.0 jag tog äppledricka haha) och bordsspel :) Det blev "vem vet mest".. David & Elin ägde ... Tills vi bytte till tjejerna mot killarna. Då ägde såklart tjejerna.. :)




Dessutom har jag tagit blodprov idag. Det var lågt värde, låg bara på 1.9.. Jag antog att det beror på all julmat och julgodis jag vräkt i mig.. hahaha.. så fick ta en extra warantablett, dom ringde och sa till mig från sjukhuset :) Snällt!
eller ja, kanske självklart... handlar ju lite om liv och död men ändå snällt^^

Innan jag drog till MC så åkte jag pulka ett par gånger här i mjölkafållan och FYFAAAAAAAAN VAD ROLIGT DET VAR !! hahahaha tror inte jag har skrattat så mycket på hela det här året typ.. ååååååh<3 hahahah toppen! På lördag har dessutom jag och mc en pulkadejt :D så då blir det ännu mer åkande.. WOOOHOOOOOO!!!


Åååh. nu är jag helt.. happy! Det var jättemysigt och roligt hos mc :) For real. Nice shit. Trevligt folk, trevliga aktiviteter (kommer inte påett bättre ord.. ? o.0 ) och mysiga katter :D

Glömde dock kameran. Såklart.
Sorry. heh.

Verkar som det blir både Emma & MC på nyår. Jag vill till emma nu för jag hörde att Elena skulle dit. Plus att jag vill se tims raketer.. Men MC kommer nog vara supermysigt med så jag drar nog förbi en sväng där med :)



Kommentarer
Postat av: vikk

haha, nää, det var inga drinkar :)

2011-01-01 @ 18:52:13
URL: http://insomniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0