Mysteriet på greveholm . . .

jag tittade just klart på den här gamla julkalendern.. Först blev jag grymt besviken. det var så töntigt alltihop.. men när man vant sig vid det så var den faktiskt ganska mysig :) nu vill jag bara ha jul!

Jag googlade precis på mysteriet på greveholm... tryckte bilder och storlek medel.. fick fram en grymt ironisk bild.. Tjejen på bilden är en gammal f.d paralellklasskompis.... haha.. och någon hade skrivit om henne på sin blogg.. där hon stod med "tavlan på greven i mysteriet på greveholm".. sjukt sammanträffande.. ungefär som Madonna grejen för några veckor sen.. herregud....hoppas att jag aldrig glömmer det hahaha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0