Nyårsafton imorgon?

Aff. Hah. Vet fooortfarande inte vad jag ska göra på nyår.. Jag är skyldig tim en tjänst (för han tog hundarna åt mig en morgon) och han vill att tjänsten ska vara att jag hänger med till Emma... aff orkar inteeeeeh ;( Men sen så säger han att han inte vill tvinga mig heller .. så ah vi får se.. vill ändå se tims raketer som han har köpt men det är typ allt... så funderar på om jag kan gå dit fast typ vid halv tolv ^^




Förövrigt så blir det en fix och trix dag idag igen.. Igårkväll delade vi upp en hel del av alla gamla fotografier som finns flera hundra i en bokhylla här hemma... Vi blev inte klara igår så ska förmodligen fortsätta med det sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0