Nytt rum!

""AAAANNY, its time to take your medicine!". Dumma shining..



Men om pillsen ser ut som mina så kanske det är lite roligare än om man har en fucked up pappa med yxa ;(



hursomhelst.. ska visa er mitt nya rum! Har bytt rum till ett av de rummen vi har fixat till.. men innan det behöver jag MCs hjälp :) Har en liten fin grej till håret som jag inte kan använda snyggt..
Blir bara en sak jag kan göra, vilket är "alv frillan / goda pingstvännen frillan" då man bara drar bak luggen och sätter fast i klämman. Sjukt fult. Anyway. Hjälp :)



Vad kan man göra för snyggt? seriously.



och sen.. MITT RUM ;D
Det var först bara helt vanliga bruna väggar.. skittråkigt. Ett skrivbord med pappas dator i, deras s.k. "rökrum" .. blä.


Men nuuu ;D Nu ser det ut som ett mysigt litet rum, går i grått och svart :)

Säg inte att jag är töntig för min fina hello kitty filt ;( I kill you!

Sen en fondvägg också :) mysigt!






För MC och ni andra som känner mig sen länge tillbaks så är det här SAMMA rum som var röd/grått innan.. det allra första rummet jag hade, fast det är en ny vägg (fondväggen där) som skärmar av ut till "mitt dator rum " (förr) men nu mera "det andra köket"




Kommentarer
Postat av: mc

i'll help yooou! när jag hinner c:

nice rum btw!

2010-12-12 @ 17:05:16
URL: http://insomniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0