Sorry! Glömt!

AAAH! jag har inte gjort nånting idag nästan.. Men ändå har jag glömt skriva.. Mitt huvud har gått på högvarv om hela framtiden och jag har tänkt tänkt tänkt tänkt hela dagen så glömde helt enkelt bort att blogga..

Hursomhelst..det var inget The event kl 21.15 vilket SÖG för jag vill se mer av det... tänkte kolla V nu ikväll om det finns nya avsnitt på icefilms.info. Btw det är en asbra sida om ni vill streama filmer :)


Min dag.. har vart... väldigt slacker aktig men väldigt givande. har tänkt så mycket på massa olika delar av min framtid. Ser ljust och fint ut, sålänge inte allting krashar 29e december då jag ska till läkaren. fan vad jag inte hoppas det.. vill kunna få bort waranet så jag kan få kids.... inte rättvist annars. jävla skit.


Är gryyymt sugen på att se en film och lite nördig som jag är så tänker jag titta på en "dokumentär" eller vad man kallar naturprogram för :) Planet Earth. Alla borde se den. varenda liten del i filmen är så fantastiskt fint filmad.. Åh :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0