Yoga och trollerikonster

Aaah! jag är så nöjd med min kropp men det är EN liten grej jag vill förbättra och det är min vighet!
Jag är redan ganska vig men jag vill bli det ännu mer.. minns hur imponerad jag var av en tjej, karro, som vi hade på en danslektion en gång... hon var verkligen grym på att röra sig p.g.a. sin vighet.. det var sjukt ballt..






ytterligare en sak jag vill börja med är magi. men det har jag alltid velat kunna.. trixa så folk inte förstår.. fett awesooooome.. och sen vill jag även kunna räkna kort osv bättre men det är ju inte lika roligt som att trixa för folk med korten.. haha..


Satt precis och chata med en gammal vän från barndommen i bullerbyn och han undrade om jag hade några roliga bilder typ... så nu när jag ändå sitter här och kollar i mapparna så kör jag några random bilder som är nice :D







AWW <3 haha fan vad CUTE bild på mig och emma som jag inte ens visste att jag hade <3




och awesomebild på Meg hahaha <3





Fina fina huskvarna (mjölkafållan dååå såklart där dom bästa bor -host-)
Fokusering på den fina dammen så bakgrunden blir lite mer "målad" :)





En liten humla låg död i en fin blomma, så jag passade på att fota den. Dock fattar jag inte vafan den kan ha dött av sådär, mitt på blomman? Någon kanske dödade den och la den på blomman? o.0.. sjukt creepy isåfall..





LE MED ÖGAT! haha ja, det var vad jag försökte göra på den här bilden. förstod aldrig om jag lyckades eller hur fan man ska göra men ja.. hahaha





Min sko i tims sko.. HAHA <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0