AAAAAAAAAAAAAA kaos!!

haha..okej. jag ska nu SVARA på min anmälan till högskolan..
MEN jag vet inte vilka kurser jag ska välja.. Har fem olika.. vill ha fyra av dom..
1.vetenskaplig grundkurs HELFART
2.vetenskaplig grundkurs HALVFART
3.Engelska uppsatsskrivning kvartsfart.
4.Visuell bild. kvartsfart
5.Digital bild. kvartsfart


Jag ska ha 3,4 och fem helt säkert. MEN VILKEN av 1 eller 2 ska jag välja??
Vet att jag måste ta det lugnt för operationen så borde kanske ta 50% MEN HUR FAN blir det med studiebidraget då???Får jag något liksom?? Hmms.


fan. jag hatar sånt här. fattar ingenting av sånt här. LÅT MIG PLUGGA bara! inte skriva i massa papper och konstra.. Fan.. jag vill aldrig bli vuxen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0