FanFörMittLiv

Hahah omg älskarrrrr sidan!
Smakprov:

"Idag, dumpade min pojkvän mig för en tjej han träffade över World of Warcraft. FFML"

 

Idag, såg jag en tjej springandes fram till en kille, hoppa upp på han och dränka han med kyssar. Jag tänkte "Jag önskar att min flickvän gjorde likadant". Det var inte förrän jag såg hennes ansikte som jag insåg att man ska vara försiktig med vad man önskar sig. Min flickvän är otrogen. FFML

 

Idag, hängde tampongsnöret ut från min baddräkt. Min pojkvän trodde att det var en lös tråd och drog i den. Min pojkvän slet ut min blodiga tampong på badhuset. FFML




Vissa är riktigt hemska.. men många är väldigt roliga :D Värt att titta!
http://www.fanformittliv.com/

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0