Fem dagar kvar!

Nästa tisdag åker jag till USA. Kommer bli så jävla awesome.

Räknade precis ut att om vi är där 16 dagar (14 dagar + två resedagar) och jag har totalt 590$ att göra åt aå får jag slösa ungefär 37$ varje dag. Det låter jävligt lite...Men det är ändå ungefär 285kr varje dag.. Damn. Aldrig slösat så mycket på en dag på "onödiga" saker..


Har uppdaterat min lista på saker/affärer jag vill göra/besöka... Miiiihi!

Platser/saker:
Times square
Central Park (+ Conservatory Garden)

Broadway
Waxmuseumet
Chinatown (+ buddisttemplet & köpa en spådom för 1$ ;))
Rockafellar Center
Fifth & Sixth avenue (alla affärer där.. xD)
American Museum of Natural History ( + Rose Center for Earth and Space)
Flower disctrict (Måååste visa mamma! :D)
Grand Central Terminal
Loppmarknad någon söndag på 77e gatan
New York Botanical Garden (måste också visa mamma! :D)
Bronx Zoo

Affärer:
Starbucks
Applestore/Machouse
Dunkin Donuts
KFC
Fruit&Sallad bar
Forever 21
Victoria's Secret
American eagle
Juicy Couture
Build-A-Bear workshop
Toys R Us
Zumiez
Bloomingdale's gallerian
Saks gallerian
Iki Iki Gift Shop
takashimaya
Henri Bendel
H&M
Daffys (eventuellt)
Century 21
Old Navy
Anna Sui




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0