Fy .. vilken jobbig natt!

Ja.. jag kom ju hem runt ett igår.. Då ringde jag även Tim eftersom han var kvar..
Han sa att dom var på väg hem .

Men iaf.. vid två vaknar jag upp av enorma kramper i magen. Fyfan. Detta har bara hänt EN annan gång och det var när jag var i lund nu senast. Trodde det var för att jag var så himmla nervös. Men varför skulle det då hända inatt?

Ne fy fan vad ont det gjorde. Kunde inte somna förrens halv fem. Tim kom hem fyra.
Har fortfarande lite ont i magen. Det är helt sjukt.

Så nu är jag nyvaken och har inte alls sovit jättegott. Det suger.


Idag måste jag ringa Kirsty. Verkligen. Och pussa på Tim.
Betala en räkning vore ju ganska gött om det blev av med. Men .. haha.. Klantig som jag är så har jag glömt min bankkod. Kan alltså inte ta ut pengar eller betala räkningar.

Så idag blir det att gå till Nordea och fixa det.
AManda har även en superkul typ klassfest idag.. Jag vet inte om jag orkar?
Har så ont i magen får ju fan damp. Plus att det verkade inte riktigt som att jag fick ta med Tim, men det är ju iofs ganska lugnt...

Alltså vafan!
Får se hur jag mår senare idag. Ska försöka att inte äta något.
Jag vaknade för typ 20 minuter sen, då hade jag inte ont alls, sen satte jag mig och åt lite glass. Då fick jag ont. Skit.

Istället för att sitta här och skriva "usch fy aj" så tänkte jag meddela något roligt också.
Jag ska försöka fixa till bloggen med designen asap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0