Helgen

Pallade inte gå .. haha.. en gammal kompis från Tibia (spel sen jag var liten) skrev på MSN.. Nice nice..

Funderar på att bli marinbiolog.. men jag är så jävla rädd för vatten.. hur ska det gå?? Vill blir delfinskötare.. eller... kanske en hacker, vad tycker ni?? Snacka om skilda drömmar... jaja.. det var bara lite funderingar mitt i kvällen..

På fredag åker jag och Tim från Jönköping ner till Malmö, där han bor..
Eftersom det är torsdag imorgon måste jag verkligen packa till USA

Förhoppningsvis blir det shrek på 3Dbio i helgen.. vore mysigt!
Ska bli kul att träffa hans söta mamma med :)

BAAH! har, IGEN, glömt att betala räkningar. fan vad kasst.. haha!! måste göras iallafall..

Just nu ljuder Thåström ut ur mitt headset <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0