Helt otroligt, ändock typiskt Kirsty!

Jupp. Jag väckte Kirsty och vi begav oss inte till MCDonalds. Istället gick vi till pizzeria Biblos här i Huskvarna.

Vi bestämde oss ändå för att titta på New Moon också, trots att hon somnade när vi kolla Twilight... men, sagt och gjort.. vi började käka och glo på film....





Dock.. såklart.. somnade hon igen! NU Precis vaknar hon hahah.. kommer förmodligen somna om om 2 sekunder.. Jupp.. haha!

Här har ni iaf Kirstys outfit idag. Hon kände sig skabbig efter Peace & Love så fick bli en bild utan hennes huvud ;)

Btw så skulle jag köpa sånt halsband på Lindex när jag var på a6 med Jossan men hittade ju fan det aldrig!


Nu blir det att vänta på min bror och hans tjej så vi kan spela Risk sen :)

Och sen ut i det fina vädret. OH AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0