Hemma från krogen!

Jupp! Vi blev inte ute så länge. Ganska skönt eftersom jag inte drack alls mycket idag. Fick bara ont i huvudet och magen.. Himmla konstigt!

Anyway! Det var supermysigt med grillningen hos familjen S. Underbart verkligen! Trots att jag var mycket trött och hade ont i huvudet så var allting asbra där.

Vi stressade ner till Bongo Bar och höll på att inte hinna in i tid (efter kl. 9 är det 20årsgräns) men vi hann!
Det var världens bästa människor på baren. Men tyvärr blev det inte att vi alla umgicks. Det sög ju lite.
Men de fina asbra folken som var där var bl.a. Ahlen, Samone, Ebba, Emma, MC & Självklart dem jag åkte med.. Tim, hasse & leena. ooh.. underbara folk!

Tyvärr träffade jag inte Jossan idag men det blir säkert någon annan dag.

Sen tänkte jag & hasse att vi skulle dra iväg till stranden för våra småkompisar (under 18.. ^^) var där såklart.
Men sen pallade vi inte. Vi kom halvägs, till MCDonalds, sen stannade vi där och pallade inte gå vidare så nu åkte vi hem istället!
Kvällens höjdpunkt var dock fanimej när jag träffade Felix Söderberg. AV ALLA MÄNNISKOR. HÄR . I jönköping. Fyfan vad awesome!

Nu drar jag upp några random bilder från kvällen. Jag har massa underbara bilder på den underbara familjen S. men lägger inte upp det eftersom det inte är min familj, jag tycker sånt är lite för privat. Dock kommer det en massa andra bilder på min familj!

Mumma med grillspett!





Tim chillade hemma hos familjen S.




Jag chillade i deras hängmatta!





Fick lite god halloncider i jättesnygga glas!



Leea & Hans var där såklart




Vädret var alldeles super!



Folk hoppade studsmatta!



Ebba & Emma (L)!




Ahlen (L)!



Samone (L)!

& hennes tatuering






MC & Kajsa! (L), ja. Iaf till MC då hah!



OCH HÖJDPUNKTEN! :D Fan vad awesome!



NU Ska jag på toa och sen ska jag lägga mig i sängen och sova. NIGHTY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0