Måste tyvärr skynda!

Jaaa.. Lovade Tim att skynda mig haha!

jaja.. Idag vaknade jag, INNAN TIM!!!!, av ljudet från The Office ute i tvrummet.. Fan vad awesome.. älskar den serien! hahaha..

jaja.. strax därefter kom Tim upp.. myysigt!
Vi spelade lite kort och dominion till typ kl två.. vaknade väl halv tolv som vanligt ;)

Sen drog vi till nordea.. Skulle lämna in pengarna, vilket jag gjorde.. skönt! Påväg till nordea började det små åska lite och dúggade..
Såå... när vi ska gå ut från banken.. vafan händer? Seriöst det regnade så mycket så det var helt otroligt.. tror aldrig jag sett så mycket regn...
Vad hade jag på mig då?.... Flipflops, kort svart klänning och, som tur var, min brors jacka (vilket han blev jävligt sur över sen ;)) Fyfan.. blev så blöt så det såg ut som jag badat.. haha.. och jag kan knappt gå i flipflops så då var det ju naturligt att absolut inte springa.. men tillslut åskade det så mycket och regnade så jävligt så tim tog min hand och sprang i regnet med mig efter jag tog av flipflopsen..

My hero<3

Vi kom iaf hem och spelade lite settlers, för en gångs skull var jag nära på att vinna det spelet! men tillslut vann Hasse..




Spelade in regnet, tyvärr försent.. regnade inte ens en tredje del  OH MY FYUCKING GOD. Pappa kom och knacka på fönstret bredvid och stod utanför, blev SÅ JÄVLA RÄDD . såg bara ett ansikte.. HAHHAHA JAG DÖÖÖR Fan vad läskigt.. nu mår jag illa bara för det;(

jaja... det regnade iaf bara en tredje del av från början, när jag väl spelade in.. den får ni se imorgon.. och ja.. mer om min dag..


Jag började packa flyttlådor tills jag flyttar hemifrån.. Sorgligt men kul.. Och Tim hjälpte mig så mycket kan kunde.. sen var han där och busade hela tiden med och hade fotowar. hiihihihi.. så .. supermysigt

Nu ska jag gå och mysa! bilder och video får ni imorgon..! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0