Mätt!

omnomnomnom!

Nu får ni bara bildspel av dagen. MC & Jossan är här nu så det är nice!



Jag blev bjuden på lunch av MC. Käkade mumsig macka på Subway och asgod kaka efteråt .TACK sötnos!







Jossan hittade jag på stan! AS NICE!!
Hon var med sin kusin (till vänster!)


Dock hittadei nte Jossan något på stan så vi åkte till A6 köpcentrum! Där gick vi in på vila och testade grejer.



Testade spetslinne. Hade svart BH under .. jävligt fail såg det ut så det blev inget köp.. haha!



Testade även en trehundrakroners klänning på BikBok. asball men visste redan innan jag testade att jag inte skulle köpt p.g.a. priset!



Sen vips så träffade jag även Amanda! Hon kom från jobbet, ikea.



Satt i MQs provrumshall och väntade på att Jossan skulle testa grejer!




Där kom Jossi!
Hennes kusin hade åkt hem!



Sengick jag och jossan till coop och mötte upp min bror Hasse & min farsa.




Pappa! :D <3



Grill time! :D Hasse, Pappa & Jossan



Små söta underbara vovvar i hasses knä!



Tim & Kissen Minou. Orkade inte vända denna bild tyvärr!



MC's fina tröja. ahhaha flinar alltid åt den <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0