Morgonmänniska

I vanliga fall är jag inte alls uppe såhär sent men jag försöker vända på dygnet (och har försökt superlänge -.-) eftersom vi ska till New York som har sex timmar i tidsskillnad..

Har precis tittat klart på de inspelade lost avsnitten vi hade.. Mamma tyckte iaf det var bra och jag fattade mest ingenting men tyckte ändå det var bra ;)

Åh.. jag vill åka till Japan.. Är så avundsjuk på min vän David som ska dit.. Hoppas iallafall att han tar en massa bilder och kanske köper något kul som han kan visa..

Pallade inte ta en svinbra bild så får bli den här ! haha.. Där satt jag för några timmar sen och gottade mig med Never stop, Fruktsoda & Salt/Vinäger-chips.. Mummmmmmmms!



Hahaa kolla hur vita mina ben är, ser jävligt onaturligt ut om man tittar på dom hahah kul!

Imorgon ska jag försöka åka iväg till A6 och leta efter nagelstärkningsmedel.. Hittade inte det i stan konstigt nog.. eller jo, sånt där svindyrt för 85 kronor. Aldrig i helvete att jag köper det ;)


Skulle ju visa er min lista till New York!! Ni får gärna komma med förslag

                                                                 Shoppinglista:
  • Armani Summer Mania till Tim
  • Nagelstärkningsmedel (om jag ej hittar det imorgon)
  • Parfym till mig. Alyssa Ashley Vanilla
  • Hans: Badrock (om jag ej hittar något annat), ryggsäck, liten plånbok
  • Klas: Dungeon & Dragons bordsspel & M&M's
  • Mamma: Paraply (litet), plånbok eller tunn strandväska utan vassa handtag
  • Victoria Secret underkläder
  • Skolväska (?)
  • Sommarskor- sköna & lätta
  • Jeans
  • Mjukisbyxor
  • Shorts



                                                                     Affärer & Platser jag vill besöka:
    1. Times Square
    2. Central Park
    3. Broadway
    4. Waxmuseumet
    5. Chinatown
    6. Starbucks
    7. Dunkin Donuts
    8. KFC
    9. Frukt&Salladsbar
    10. Apple Store
    11. Forever 21
    12. Victoria Secret
    13. American Eagle
    14. Juicy Couture
    15. Build-A-Bear workshopen

    Självklart kommer vi besöka mycket mycket mer än vad jag har på min önskelista.. Kommer bli så grymt coolt!
    Nu ska jag försöka nana lite.. KOM MED FÖRSLAG! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0