OH. MY. GOD.

Jag läste lite bakåt i min blogg. Älskade att blogga! hade många kommentarer och iaf 10-15 st som läste den dagligen... MIna favvisar som läste den. ANYWAY. Jag minns nu varför jag slutade blogga..

Hela familjekatastrofen. Jag pallade inte trycket. Men IM BACK! och familjen här äger alla andras familjer. SÅ thats it! ;D Im here to stay!

Gött at jag själv fick insikt i varför jagslutade skriva.. Enklare då att förstå att jag kommer fortsätta orka blogga .
Trodde jag "bara itne pallade blogga" men så vare ju inte!
till mig!


Nu ska jag börja promota min blogg igen.. Nu är den iaf rolig igen och inte så jäkla emo som den blev efter två, tre månader i början.


Åååh JAg vill leka med MC och Jossan. AAAH!

Fast helst Kirsty men den filuren är ju såklart inte här.. Hon bor ju för det första inte här, men sen är hon dessutom på Peace&Love.. ahhaha..

Men ÅÅÅ MC Emma och josssan.. ska nog ringa dem?
Stranden ? ;D Nice nice? Hoppas det!


Jossan. Ett år sen


HAha <3 En av mina favoritbilder på MC & Emma.. Den är från 06.. Så Emma är sig INTE lik.. Mc.. är... inte heller så lik.. haha.. men ååh söööta! vad jag älskar er flickor




FÖR att inte MC & Emma ska bli lacka nu så laddar jag även upp en relativt ny bild på dem. snyggisar!

MC


Emma





Sen.. bara för ni är så.. JÄVLA BRA så får ni lite fler bilder.. hihihih.. gamla bilder på oss från Jingijamborii lägret.
Ja, vi tre är scouter. HIIIHI! Men.. haha HUR aktiva är jag och Emma? xD .. inte direkt..Plus att vi inte är kristna egentligen.. Bara att den närmaste scoutkåren är kirsten och vi har polare där, så då får vi bli Grönskjortor!

Fast nu är iofs MC kristen.. det var hon inte på lägret.. hahaha.. men ja! Nu får ni se bilder <3


MC, Emma & Jag!



Emma, Jag & MC.. hah vi sov.. Markus olovsson fotade har jag för mig.. haha failbild omg.


HAHA tuffa brudarna posar?! ;D Emma, MC & Jag.. CJUTIPAJS jag gillar er så mycket!


Sen blir det några till från jingi, det var så himmla kul!



Jag, MC, Tove, Emma & Bella. Bakom är fabian.



Skurt och MC.. eller? Tvärt om? haha! Snygging!


Tjockisar!



Kareoketime xD.. Jag, MC, Emma, Bella & Antonia!



HAHA JAG HATAR den här bilden. Jag ser ut som en bäbis. Verkligen. Typ 4 åring. OMG. Hahaha<3

Kan ju säga också att alla bilder är tre år gammla.. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0