"Stå över ett kast" - missa skolan ett år

Jahopp. Kan inte fixa bilderna för hela min dator laggar sönder.. har aldrig hänt förrut men ska försöka snart igen..

Kan ju berätta lite om mina planer inför universitetet!
Jag ville sååååå badly plugga vidare, det är därför jag har kämpat som en oxe i tre år på gymnasiet... Jaja..
Iaf jag ville gå Civilingenjör teknisk nanovetenskap på Lunds universitet...

Det händer ju inte nu. Ska skippa plugget i ett år för operationen.
Finns inte så man kan söka till våren, annars hade jag gjort det.

Operationen sker någon gång i slutet av augusti, början av september... Sen ska man läka i tre månader.. Fyjävlar.
Så därför kan jag inte plugga såklart...

Sen stör det ihjäl mig. Jag blir så fawking arg för 1. jag kanske latar till mig, det vill jag inte för då pallar jag inte plugga något seriöst och 2. nästa år, då 92orna går ut, då vet dom allting med meritpoängen o.s.v.. vilket inte många i min årskurs visste..
Vilket betydde att jag hade större chans att komma in detta året än nästa år.
Crap.

Detta var det första jag tänkte på när jag fick beskedet. blev så jävla otroligt förbannad.. sen tänkte jag på hur mycket det kommer klia.. det var sånt jag brydde mig om.. Inte faran och allt det onda.. haha.. herregud...

Nu har jag ju tänkt igenom det mesta så är nervös för nästan allt men också välinformerad så jag vet om hur det mesta kommer vara.



Skriver mer sen om hur det var på a6.. :) TAGGA ECLIPSE IKVÄLL omg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0