The Story Bout Me & Timmieh

Lovade ju att jag skulle berätta den otroliga historian om hur jag och Tim blev tillsammans.. haha.. Det är OC drama gånger tusen och lite gulligull som skönheten & odjuret vissa gånger.. jaja.. Tänkte bara först visa vad jag gjorde i stan nyss..



Köpte min underbara parfym & fick en provgrej på köpet




Väclade in 4525kr till USD, fick totalt 590 USD

Jag älskar att amerikanerna har tänkt. De har alla sedlar i samma storlek. Idioterna här har gjort t.ex. femtilappen mycket högre än alla andra. Störande. Ilandsproblem!



Ooookej.
Först och främst så började det med att jag spelade Tibia väldigt mycket när jag var mindre.. Tror jag började spela det när jag var nio.. För er som inte vet så är det ett gratis online rpg spel . Rpg=roleplayinggame.

Jag spelade det även när jag var 16.. Sen hade jag inte längre tid p.g.a gymnasiet..
När jag och Tim "träffades" på spelet så var jag 13 första gången ..
Vi blev såklart bara spelvänner och fjantade runt på spelet..

Eller.. Jag fjantade.. Han var ju mer en gamer ;)
jaja.. Sen så gav jag min MSN till honom för en anledning.. Han var sjukt rolig.

Han var lite nerkärad i en tjej, kallar henne Amanda nu.. Säger inte riktiga namnet.. men iaf.. Han var kär i henne och de träffades men då hade hon pojkvän, tim blev förkrossad och ville mer eller mindre inte leva (jag tror fortf. det är en överreaktion.. men alla vet hur ledsen man kan bli).. Så jag hjälpte honom ut ur den situationen och vi blev mycket bra vänner..

Efter det, (och även innan kan blev kär btw) var han var så sjukt jävla äckligt mycket lik en uschig tonårspojke på den tiden (no shit? han var ju 15 xD)..
Han playade tjejer på nätet heeela tiden, men eftersom jag var en av hans vänner så fick jag alltid veta de roliga historierna.. Och de flesta gånger var det faktiskt riktigt kul.. Trots att jag alltid sa till han att man inte kan hålla på så..

Han var inte direkt pojkvänsmaterial.. Han knarkade (iofs sällan! MEN ÄNDÅ!), gick inte till skolan, rökte, playade folk, piercade sig (som om det vore något? haha men man tyckte det när man var liten!) osvosv..

Jag spelade & chattade ett år ihop med honom och en av mina dåvarande (och fortfarande) bästa vänner, Josefin, började också chatta med honom efter ett tag..
Hon visste att jag spelade tibia mycket och jag hade pratat om det en del.. Så hon ville med testa och då gjorde hon det. Även hon blev vän med Tim.

Hmm.. vad hände sen.. ööh.. Jo det var väl någon gång där när jag & Jossan var 14 som vi första gången träffade Tim..
Det var helt enkelt såhär.. Josefin var superduperkär i Tim och jag var väldigt bra vän med Tim..
Tim var inte alls kär i Josefin men eftersom jag visste hur kär Jossan var så mer eller mindre tvingade jag honom att ge det en chans. Så det gjorde han..
Han skulle på ett lan här uppe i jönköping (Omg. den här delen vet inte mina föräldrar om.. eller kanske mamma.. men.. haha.. ja! vi var unga och dumma!) och när han kom hit så bestämde jag & jossan oss för att vi åker och träffar honom..

Fyfan alltså. haha..
Jag hade ju beskrivit mig för honom och vi hade säkert camat flera gånger.. Men när man säger att man är 149,5 cm (kanske bara 145 på den tiden?? XD) så låter det ändå inte SÅ litet..Tyckte iallafall inte Tim..
Men eftersom han var närmare 195 cm så blev det en jävla längdskillnad...

Vi kom in på laserdoomlanet och letade efter Tim.. då ser jag en gammal klasskompis, Henrik, och ställer mig och babblar med honom.. Rätt som det är så känner jag att någon drar lite i min tröja och jossan kvider "där milla där" hahaha ååh så jävla kul! <3
Så jag tittar upp, och vips så ploppar tims huvud ut ur en vit tröja (som jag sen fick!:D) och det första jag ser är piercingen i ögonbrynet..

jag ... minns inte vad jag sa.. men tim skrattade ialalfall.. haha jag tror jag bara sa "öh hej" eller något..iallafall dom skulle precis gå och äta.. Så vi följde dom till ekhagens pizzeria och sen ville jag hem eftersom jag inte var hungrig.. Så vi åkte hem.. Efter typ..40 minuter. HAH!waaste kan ni ju tänka då?

Men vi åkte tillbaks.. Tror det var antignen dagen efter eller på kvällen.. Så stannade vi där hela natten..
Jag fick sitta i tims knä och spela på hans dator eftersom hans account var nere p.g.a. taskigt spelande..
Och btw. För mig är det normalt att sitta i vänners knä, dessutom blev jag kallad knähund när jag var liten så inget fel med det.. Men Tim fick för sig något helt annat än vad jag fick....

Så...Sen när det var dags att sova för mig  (jossan var pigg.. tillskillnad från mig) så hade jag ett ställe att sova på.. Betonggolv. Kuuuuul!
Så istället satte jag mig i tims knä igen och somnade. Han var så jävla stor på den tiden (tränade som en besatt) så jag kunde sova i hans knä utan problem p.g.a att vi var så olika stora..
Sen var det ju såklart någon dryg kille på lanet som tyckte det var ironiskt att jag la mig hos tim eftersom vi hade disskuterat på tibia (där killen som fotade och spelade) att jag aldrig skulle göra så.. haha. fail




Såå.. ialalfall.. Han hånglade lite med Josefin och jag & tim bara.. va.. typ.. haha seeen.. vad hände sen..

Juste.. Josefin och tim höll på fram och tillbaks heela jävla tiden. Jossan var inte direkt snäll mot tim men tim var ju inte heller snäll mot henne när han inte var ärlig med sina känslor..

iallafall.. dom försökte och försökte.. Medans jag blev attraherad av en snubbe som heter Jesper..
Hur träffade jag Jesper då??.. haha.. Jo.. Tims halvbror, Stefan, var bästa vän med Jesper. Så. Hahap.g.a tim hittade jag en kille jag gillade.. Surt för tim när han gillade mig ;)

Han bodde i Lund och jag bestämde mig för att träffa honom..
Pratade med mamma och pappa om allting och sa att jag gärna vill träffa honom.
Dom sa nej.
En dag kom pappa till mitt praostället och skulle käka lunch.. Då så sa han "kom vi äter", det gjorde vi också..men det är inte det som är grejen..
Han hade med sig en lapp från något med Coop.. Coop hotell eller något.. Det fanns ett i lund.
man kunde resa fyra stycken för billigt pris.
jag blev överlycklig.

Pappa hade llångt innan sagt att jag måste ta med mig någon kompis om jag ska träffa honom. Jag tog såklart med mig Jossan.. för då tänkte jag att hon & tim kunde träffas igen, eftersom Jesper & tim iprincip kände varandra..

Jag, mamma, pappa & Jossan åkte iallafall till Lund..
Jag blev såååå besviken. Jesper var inte ens lite som han verkade via msn.. så.. ghaha..det sög ju!
Jossan dissade tim hela dagen i lund så då var jag med honom istället.. Sen.. åkte vi hem efter en helg och då ville jag inte längre träffa Jesper..


Tim berättade för mig att han blev kär i mig på lanet.. Då blev jag helt jävla ställd. Jag ville ju inte ha den jävla killen till pojkvän?! Jag vet ju vad han gör och hur han beter sig...

Så jag ratade honom direkt. Han är ju dessutom min vän, vafan?..
Så...Jag & tim snackade aldrig mer om det.. Och efter ca ett halvår hade vi fortfarande vart superbra vänner och jag hade fått honom att förstå lite mer hur man borde bete sig..Han var fortfarande lika drygt rolig och jag fick bara fram hans lite mer snälla sida.. Sen föll jag.
Jag föll som en gråsten.

Men jag erkännde det inte. Inte till mig, inte till han, inte till någon.. haha.. jag vägrade. Jag klarade mig bäst själv, och jag menar varför skulle jag inte klara mig bättre själv? Jag var ju b äst!
Ja, för sånt självförtroende hade jag :) eller har.. men still! haha

Så..... en gång, på wildteens ( skolgrej.. haha! aweesome iaf), så kom jag på mig själv att jag babblade sööööönder om den killen.. jag kunde inte hålla käften seriöst.. hahah så då tänkte jag "fan måste säga detta till någon"..
Det gjorde jag inte. Jag väntade ytterligare på att säga till någon om hur jag kände..

jag ville inte känna så p.g.a jossan. sen ville jag inte känna så för jag inte ville vara kär...
Tillslut berättade jag det för mina bästa vänner emma & Henke..
emma sa "jag visste deeet haha SÅ GULLIGULL!" och henke sa .. minns inte.. men han sa iallafall att "du måste verkligen säga detta till honom".. så.. Jag åkte hem från juneporten (där jag confessade allt) och satte mig vid datorn (för ringa vågade jag inte!!)

jag loggade in på tibia och där var han, vid "vårat hus", haha jaa.. man kan köpa hus på spelet..
Iaf...
Så sa jag såklart inte att jag var kär i honom.. näää nää!
Jag sa
"Tim är du fortfarande kär i mig??"
"Jag vill inte prata om det" svarade han..
Jaha.. då var det slut.. haha end of conversaaation..
Så jag skrev hetsigt till henke på msn "HAN VILL INTE SÄGA OMGOMGOMGOMG vad ska jag göra?!"
Så svarade henke "säg att du inte kan ta det svaret, du måste veta"..
"okej"

Då frågade jag han igen..
"Tim.. Jag vill veta.. Jag måste veta du får inte säga sådär.. Du kan säga allt till mig"
"Ja"
"Vaddå ja?"
"ja, jag gillar dig"
hahahah DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ omg. kan inte beskriva känslan.
jag skrev "OMGOMGOMGOMGOMG HENKE HAN SA JAA! HAN SA JAA!!"
Sen skrev jag  till tim (mycket diskret)
"okej. Jag gillar dig också"
HAHAHAHA Så jävla omg. <3

På höstlovet 06 kom han till mig första gången (officiellt.. hah! alla vet ju inte om lanet)
Och.. öö...ja.. Jag minns att jag inte firade halloween det året.. För jag var med Tim.
Kl 06.00 på morgonen den första november frågade han mig om vi var tillsammans.
Dum som jag är så sa jag "vet inte, vad tycker du?"
DIREKT efter blev jag "fan. nu kommer han playa mig. Jag skulle sagt att vi var tillsammans!"
Men han sa "ja, jag tycker det"
Då svarade jag att jag också tyckte det.. haha.. allting var så pirrigt den veckan..


Sen utvecklades vårat förhållande mer och mer.. Nu har vi vart tillsammans i tre år och 8 månader och 18 dagar.


Detta är från första gången vi träffades.





Såååå.. Det blev ett långt inlägg. Men handlar om en sak som fyller hela mitt hjärta. Så.. det borde vara oändligt lång text egentligen .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0