Till Elena ;D

HEJ SNYGGING jag saknar dig faktiskt ganska mycket.. tänkte ju att jag skulle "hinna åka till GBG innan USA" men det lär jag ju inte göra. cp.
Kommer du hem något btw? eller.. inte hem längre ;( men ja..?
Jaja.. din kommentar:


Elena om About the poolparty!:
Ojjjj det låter både lyxigt och konstigt det med topless herreguuuuud. Hade någon hyrt stället och sen betalade man för inträde? Eller var det någon ni kände :S?

Mitt svar: Det var jävligt lyxigt.. men extremt konstigt hahah!...Neee alltså.. jag fattade det dagen efter när jag kollade på Facebook.. Det var ingen som hyrde placet, visste att dom bodde där.. men visste inte hur fan dom kunde ha råd.. Och sen fatade jag då att det var Holmgrens bilar ägaren som bodde där.. haha FAIL att jag inte fattade det!
Och jag kände ingen där förrutom Ahlens vän och dom jag såklart kom dit med.. Men Leena hade en kompis som kände en av tjejerna som bodde där... Och iofs så gick alla på Peset typ så Leena kände nog igen en del mäniskor..
Och juste, man betalade inte för inträde.. Inte ens för korvarna.. som pappan stekte, wtffff! hahah stört. jaja.. fattar fortfarande inte att folk kan bete sig så. VEM fan.. omg. haha!
Pussssssss till dig sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0