Underbara mamma!

Hahaha min mamma är så underbar! Hon har redan läst inläggen! vad kuuuuul! Ännu roligare är att hon förkortar också.. haha och inte lite heller :D


mum  (lidijalövgren.se) om 27/7 2010 - Dag 1:
Du har kul,det är det bästa.Jag förstår dina fk=förkortningar så
fortsätt skriv.Mycke mat 2 veck i den takten så blir det många kg hahaha.Hälsa alla där borta i NY
KRAM mum.


Svar: Aww! Tack mamma! och bra att du förstår mina fk ;) hahahahaha jo.. Det har vart mycket mat faktiskt! Men det behövs när man går så mycket..
Jag skaa! :D Hälsa hem kraaaaaaaamar!



Jenny om 28/7 2010 - Dag 2 i New York - Min födelsedag!:
Millan! Hoppas ni har en härlig resa! Grattis på födelsedagen i efterskott! Sköt om dig! Kram

Svar: Taack! :D Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0