Magen kurrar!

Jag är hungrig.. Annika gör mat just nu.. Mumsigt!




Jenny
om Söta lilla Mc! / Läskigt.:

Jag LOVAR LOVAR LOVAR dig att ditt liv kommer att värderas högt så långt det bara går. Sjukvården är idag mycket rädda för att inte göra det, det har jag många exempel på! Du kan lugnt och tryggt luta dig tillbaka och va inte rädd för att säga hur du vill ha det! Snälla lova mig det! Det är ditt liv! Kram


Svar: Åh..Vilken tur! Har faktiskt alltid fått för mig att dom inte var så himmla rädda för det.. :) Tack!
Jag lovar att jag ska tala om hur jag vill ha det! :) Förr var jag alltid sån men har blivit lite mer diskret med det, fast som sagt.. Det är mitt liv, dom jobbar för att fixa mig så då får jag säga hur jag vill bli fixad :) Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0