Åh. eh. Sova?;D

jag är lite sömnig.. gick upp 7.15 för att åka iväg till bassängträningen.. gick perfa. men jag glömde att sätta upp håret i en boll, satte det bara i en hästsvans så det blev ju blött ändå. Haha. fail. men är man trött och stressad så är man! Jag vad ägig som vanligt i vattnet hahaha näää men vene vad jag ska skriva..

När jag kom hem så somnade jag ;D Fast det gjorde jag på bussen påvägen hem också.. herregud ... Jag brukar alltid garva åt folk som sitter och somnar till, vaknar i värsta chocken och somnar igen flera gånger om.. Sådär var jag.. HAHAH jag skrattade tillochmed åt mig själv en gång men somnade igen ;(


men nu är jag vaken igen! ;D idag ska jag packa lite till osloresan, ringa kirsty, städa lite i rummet, läsa BTH's utbildningskatalog och även göra lite läxa :) Sugit men a girl gotta do what a girl gotta do! ;D



Min sko i tims ;D haha awesome bild <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0