Bassänggympa på Ryhov

åh hejsan! jag han inte skriva något vid 7.45 då jag gick upp..
Vid 8.25 åkte jag och klas. Han var så snäll och skjutsade mig !! :D:D
Klockan 8.45 skulle gympan på Ryhov börja.. Jag hann i tid :) Vi hann tillochmed att tanka bilen på vägen !

När vi kom dit var klockan 8.43 haha! jag bytte om och sprang in i bassängen. GUD SÅ VARMT och skönt! :D
men när jag bytte om så var jag helt amazed över omklädningsrummen! sist jag var där så var det kaos. tre duschar och jätte fult överallt..

men nu.. det var nytt och fräscht och fint! tillochmed färgglada draperier!

men jaja.. när jag hoppa i bassängen så tänkte jag.. gympa (som inte ens är ansträngande..) med gamlingar kan väl inte vara jätte kul.
Men dom verkade inte så gammla sen.. dom var så härliga och goa, livliga människor!
Och gympan var mycket mer ansträngande än vad jag förväntade mig , men även mycket roligare också! Det var så skönt att plaska i vattnet! :D


Ebba vattengympar ;D


haha anyway det var sjukt nice! Idag ska jag plugga en hel del så vet inte riktigt hur uppdateringen här kommer vara.. HAVE FUN ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0