Det prasslar och knastrar under mina fötter <3

Åh.. var precis ute med hundarna. Det var svinkallt så först blev jag lite irriterad och försökte hålla mig i dom få, små delarna där solen lyste mellan husen..
Min MP3 spelade högt och det var mysigt..
Mellan No doubts "Oi! (to the punks)" och någon annan låt så blev det tyst i mina öron. Alldeles knäpptyst.
Tills Meg travade vidare och det prasslade. Det prasslade så härligt av frosten på löven som låg på marken. Jag älskar det ljudet och det påminner mig om barndomen.
Att gå i frostlöv (eller lövhögar över huvud taget) får fram sånt underbart ljud, precis som att gå och krossa isen längs sidorna på gatan . . det är också ett sånt fint ljud <3 åh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0