Dreamhack i helgen

dorky som jag är så ska jag på DH igen, fast inte med min dator denna gången^^

Igårkväll kom min bror från karlskrona hit, helt random som en överraskning för hela familjen! FÖrrut om mig ;) Han ville att någon skulle veta att han kom så vi typ inte åkte iväg osv haha! men ja.. Så han ville gå på DH också, vilket passar bra eftersom både jag, tim och min andra bror klas också vill det.

Jag hoppas verkligen att leena vill gå också :)

Idag har jag bara mått dåligt i magen ;( haft ont halva dagen och resten av dagen har jag pratat med hasse om aaaallt i hela världen typ..  Ska väl dra streama supernatural nu och titta på det så får vi se vad som händer fram mot kvällen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0