Godmorgon, solstrålar!

Dags för en ny, uuuuuunderbar dag! Trots förkylningar och andra obstekel så är det en fin dag! Jag måste duscha idag! Och testa min baddräkt ahahha.. imorgon är det simmning på morgonen så hoppas den passar fortfarande :) var ju två år sen jag hade den och har gått upp iaf två kilo, redan förrut var den jätte tight .. jaja bara hoppas annars får jag gräva efter bikinis, som jag tror att jag redan har packat ner i flyttlådan...

Utöver att duscha så ska jag spela med hasse & tim hoppas jag, sen även göra lite på en nya engelska uppgiften.. Och verkligen KÄNNA EFTER hur jag mår idag, för jag kanske inte borde åka och simma annars.. Skriver senare, dags att ta morgonens piller och sen vadnra ut med vovarna!


Lilla Beppe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0