Hemma från A6 - Jossan! ;D

Tim skulle handla ett PSP spel..Nya God of War.. Jag gillar verkligen det spelet (att titta på iaf.. fast lite överdrivet äckligt from time to time) fast då ska det vara ps3 eller så.. För att sitta och titta på en liten PSP skärm känns väll sådär.. heh..

Träffade JOssan på a6.. jävligt ironiskt eftersom vi skulle bestämma att ses snart.. men jaja, det blev kort ändå så vi ska träffas på söndag förhoppningsvis.. HAHAHA när jag frågade vad hon röstade på.. GUUUD VAD SÖTT fast fail hahah!
Hon bara... tittade ner i bänken och blev tyst..
jag bara "NE FÖRFAN JOSSAN INTE SD?!" (alla glodde btw..)
Hon bara MEN VAAAH HAHA MILLA VAD SÄGER DU!!!!!?"
"men du såg ju ut att skämmas så mycket! vafan"
"ne, jag röstade blått"
"jaha.. HAHA iallafall inte på Kristdemokraterna vet jag ju ;)"
"nee haha är inte så insatt i politik men inte KD!"
"ne vet att du inte är insatt, därför du röstade blått MAAHAHA! ne förlåt.. haha inte alls surprised över det faktiskt! :D"


Först tänkte jag verkligen "OMG röstade hon SD?!" Hahahah ... det hade vart lite jobbigt att prata med henne om faktiskt.. menar, hon har aldrig uttryckt rasistiska åsikter förrutom kanske en gång (det har även jag..) så därför blev jag helt chockad.. men tur var ju att det inte var sd ;D




Jossan & Jag. December 2005 ;D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej Camilla vilken fin blogg du har :D

Det var jättekul att träffa er på Oliwers fest!

2010-11-04 @ 19:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0