Hemma från sjukan, påväg till sängen!

PUUUH! jag är så jävla trött. ska nog sova i en timme eller så.. Vi gjorde iprincip ingenting eftersom blodprovet jag hade fått ta var taget lite för tidigt, så hon kunde inte se så mkt skillnad på blodet.. Därför bestämde vi oss för att bara testa att öka dosen tills nästa gång vi ska ses (7/12) och om det inte fungerar så får jag ju såklart ringa.
Vaccinet för vintersjukan kunde jag inte heller ta eftersom jag är förkyld...

Så.. hon tog blodtryck. Men det tog ändå en timme där. Fick sitta och vänta i 35 minuter.. Men jag visste ju att dom höll på att testa ett nytt system på datorn, det är inte så lätt då ;)..
110/60 var trycket. Brukar vara 110/90 på mig tydligen.. vene varför det är så, kanske för dom nya medicinerna..

Idag ska jag läsa engelska bok iprincip heeeeela dagen. Om 6 dagar ska vi lämna in en rapport i engelska kursen som jag läser. Jag är iofs klar med rapporten men har utformat den efter mina gamla gymnaisekunskaper + lärarens små pdf filer med info, har alltså inte läst så mycket i boken om hur det ska vara, därför måste jag se så jag har gjort rätt. Än så länge har jag läst 100 sidor kanske och allting där har jag iallafall haft med :)



En cutipie bild på Minou får ni också. . :) Hon var så mjuk och snäll.. så sprang hon iväg och blev överkörd. Fan. men äsh.. jag har kvar hela henne i huvudet iallafall.. så mysig, liten och snäll! aldrig dum och skulle rivas.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0