Kommentarer.

Haha..Jag undrar en sak.. många har sagt att jag påminner dom om Hermione i första harry potter filmen.. wtf? Är det en bra sak eller en dum sak ?HAHHA! Innebär det en söt liten tjej som är duktig eller en riktig jävla nörd som bara pluggar ?;D

Och sen har jag fått en kommentar som jag tänkte svara på :)
Men innan det måste jag rekommendera thåström. ALla borde lyssna på thåström! han har både rockiga, mysiga, balladiga och bra bra bra braaaa låtar!! Just nu är det "över sundet" som åker igenom mina hörlurar. Så fin!


Anonym om Såhär långt har jag kommit . .:
<räcker över en virtuell kaka> =)
/W

Svar:TACK! det är jag värd :D men jag gillar inte så många kakor så hoppas det är en god! Mjuka kakor är fine men inte hårda oftast ;)
Förövrigt så tycker jag att du ska lyssna på Varför är du så tyst med thåström och framförallt FÖRSTA versen. :)




Får ni en random bild på mig från ollons fest nån gång i sommras innan operationen ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0