Min och Timmiehs fyraårsdag

Dagen började med att jag vaknade vid 7, fixade lite smått med söta presenter och annat.. sen kom tim hem från gymmet och vi bara myste.. Sen vid tolv hade vi hunnit somna och vakna igen ;) Så då gick jag upp och fixade med lite annat.. Tim sa att han var sugen på pizza, så det blev pizza istället för Jensens Böfhouse :)



Dagen gick ganska lugnt och vardagligt faktiskt.. vi tittade på Ice age filmerna och chillade..
Jag berättade om min plan med frukter och nötter (tänkte att vi skulle mysa med massa film och "nyttigheter" eftersom tim "inte käkar skräpmat" mer, lawl!..) men då så var Tim redan svinmätt så vi åt ingenting medans vi glodde på filmerna.. och sen bestämde vi oss för att baka!



Vi upptäckte dock att det saknades en hel del ingredienser så vi gick till affären ändå.. Och köpte med oss nötter hem ändå till slut ;) fast även lite godis hihihihi!



Tillslut blev kärleksmumsen klara och vi bara chillade på kvällen med TV/Film och mys!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pizza är ju sååå gott. :P

2010-11-04 @ 20:13:28
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0