Mina facebookvänner..

Många av mina vänner har "gillat" / blivit medlem i en grupp på Facebook som heter "att älska sverige är inte rasism!!!" typ.. men omg. Så..? Alltså. För det första gillar jag inte onödiga grupper över lag. Men denna irriterade mig mer än alla andra useless grupper .. för det känns som man försöker dölja sin liiiilla tiiiiny rasism bakom "ÅH MITT FOSTERLAND LOVE IT!!!".. lol säger jag!


DUHHHHHH ;(..
Att älska sverige är inte rasism. NEJ. bara idioter påstår det.
Men att påstå att alla invandrare är dumma i huvudet är också idiotiskt, tyvärr gör många sverigeälskande människor det.
Jag själv älskar sverige för vi har rätt till bl.a. abort, hjälp och stöd av olika sort. Jag älskar också att vi har fyra årstider för den delen ;D.. Det är ett toppen land men stör mig på folk som försöker "dölja" sin rasism bakom "åh sverige mitt fosterland!!!!" . lol.  Det finns ju liksom saker som är helt fucked med sverige också. Precis som de flesta länder. Men Ja, att stå och  "ÅH MITT LAND!!!" hela tiden, det är liksom bara.. fail? Keept it to yourself?

jag älskar sverige men jag står inte och plankar med det 24/7.
För jag är ingen som bryr mig om någon vet hur jävla trogen jag är mitt land. De enda som förmodligen bryr sig är nazister själva..
Det är bara helt jävla onödigt att skylta med det, om man nu ändå inte är rasist..så whattaaap liksom?

Frågar någon, då kan man väl säga JA ABSOLUT OMG Sverige är bäst!!! för det är så jag tycker . Jag gillar verkligen sverige SÅÅÅ mycket av olika anledningar. Men vad är det för mening med att stå och skrika det på alla websidor jag kan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0