Okej? Låt mig göra vad JAG VILL kanske?

GUUUUUD ALLTSÅ! Bloggar jag, då klagar någon. Spelar jag, då klagar någon. Pluggar jag, då klagar någon.. VAD FAN VILL NI ? Jävla människor haha fuck offffff jag önskar jag bara kunde skita i allting som folk säger.. Men jag blir påverkad när det är folk som jag känner väl.. Om jag bloggar stör det hasse lite, om jag spelar stör det tim (OM jag inte spelar dom spelen HAN gillar såklart.......) och jag är ärlig så klagar pappa, om jag pluggar så klagar mina vänner.. Om jag sitter och inte gör ett damn jävla piss så klagar mamma (och pappa).. DUDES bara shut it.. ;D

Kom med en åsikt men gör det snyggt isåfall!

Kommentarer
Postat av: jasmine

Det är viktigt här i livet att vi får göra saker som vi själva trivs med. Man kan omöjligt leva upp till hur andra hela tiden tycker att man skall vara eller göra. Att vara sig själv och engagera sig i saker som har något slags värde för en själv, tycker jag är starkt gjort. Så sluta ta åt dig, gör precis vad du vill när du vill så länge du själv trivs med det. Hoppas kommentaren gav dig lite positiv syn på det hela

/jasmine

2010-11-02 @ 21:46:58
URL: http://jasmine.bjorkholdt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0