omnomnom! Cocacola vanilj!

Sitter här och smuttar på min lilla cocacola! MUMS!!!
Jag och pappa var ju på city gross igår. Dom har den colan. YUMMIE! dom har även cherry coke o.s.v men usch på den! fast en sak som jag är NÖJD över på tal om drickor! fanta vilda bär är tillbaks och den är sååå god! .. fast såklart inte godare än cocacola vanilj..:P

Har pluggat lite nu i en halvtimme typ bara men jag har ändå kommit att förstå lite mer vad min uppgift handlar om :) Man ska kommunicera på ett bra sätt, det är det dom vill lära mig. Att kommunicera och framförallt argumentera på ett bra sätt. Hålla framföranden. Något jag tycker ska jag kunna få andra folk att tycka iprincip :) Brukar ju vara bra på det .. att argumentera.. men då är det på milla sättet. argumentera men inte verka så jävla proffsig. utan säger lite svordomar, säger lite andra saker, står inte helt perfekt och har inte blicken helt perfekt.

nu vill dom att jag ska lära mig bli en riktigt proffs på muntligt anförande.. typ som någon buisness woman.. får se hur det går ! ;)

Tycker förresten, lite taskigt kanske men still, att det är kul att folk börjar se att Blondinbella alltid har varit som hon var när hon var 15 (alltså fjortis som håller i ..vad hette det? sexfest? HAha nej men dom flesta vet ju vad jag menar..) hon hade ju strulat runt med folk på hennes halloween/bday(tror jag) party! Precis efter hon och Nils gjort slut.. lite dålig stil tycker jag. men det var inte det värsta.. hon hade ju även inte betalt ett band fullt ut som hon hade på sin fest..
Hon hade lovat länkining och fin presentation men dom nämndes någon gång kort, utan länk och ignorerades sedan. lamt tycker jag!

men still. hon KAN vara en förebild, så länge hon inte visar sina andra lite mer äkta sidor.. tycker hon ska fortsätta kämpa åt det hon ville visa oss. hennes bra sidor. men jag vet inte, man kanske släpper hämningarna lite när man är singel?



På tal om en annan sak! Tejp-pranket leder med 1 över dom andra!

Nu skrev jag om 4 olika saker (colan, plugget, blondinbella och tävlingen) i ett inläg.. Tycker ni jag ska dela upp allt istället? Det blir ju fler inlägg då så det gynnar ju mig.. tror jag ska göra det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0