Testade att simma idag

Fyfan jag glömde berätta det.. när jag var på vattengympan i morse så skulle vi "Gå, springa eller simma till andra kort sidan" var instruktionerna.. så då slänger jag mig fram och simmar. IDIOT!!!!!!!!

Fyhelvete vad det gjorde ont i min bröstkorg. Det sträckte, kanske bara under en halv sekund, och knakade i både axlar och bröstkorg.. sen stack det lite med typ som bedövningsmedel som släppte ungefär.. fyfan ajjjj!

Så det rekommenderar jag inte ;) Om ni är nyligen hjärtopererade genom att dom går in och bryter upp bröstkorgen så simmar inte.. Iallafall inte galet ogenomtänkt. Ta det isåfall lugnt :P

Jag var så glad på gympan idag.. ja hela dagen har faktiskt vart underbar!



MC, Jossan & Elin, 2006... Jag visste knappt vem elin var då ens.. haha funny old times.
Mc ville inte simma, så passar ju bra med denna bilden på ett anti-sim-inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0