Todaysies!


"Oh waow honey they are amazing, what are these?"
they're a new breed. A crossbreed between tulupes and daysies, I call them TODAYSIES!" :D

Haha, fan! Jim Carrey <3


Men jaja. Idag är det söndag.. vad händer idag? Jag, tim leena, hasse och klas ska iväg och handla små julklappar till vårt julklappsspel och sen ska jag väl förmodligen slå in alla små paket! Fan vad jag gillar att slå in paket haha. det är så myyysigt och juligt! Inget annat i det här huset är ju juligt ändå så lika bra att leva på den lilla julkänslan jag kan få ihop! :D

Efter paketköpet så kommer vi förmodligen fortsätta att fixa och dona lite i huset. Runt 15 gör vi oss redo för middag hos farmors syster som fyller år...vid 16.00 så ska vi vara där men då ska både tim och Hasse ha åkt hem.

Så ja. Paket handling, paket inslagning, måla väggar, middag och sen.. måla väggar igen ? ;D...
Skriver nog iallafall en gång till idag ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0