Underbar dag!

ååååh! Jag har haft en awesome dag ihop med MC idag... nu är jag dock deppig. störande som fan. men yeye...Ska se på fjorton suger nu och sen sova.. Imon kommer jag inte uppdatera förrens kanske klockan 15 eftersom jag och klas ska måla väggar imon från typ 09 till så lång tid som det tar att måla i källaren ^^ så vi får se. Men iallafall så ska ni få lite fina bilder från idag, men dom får ni imon ;D

Måste duscha imon med. och göra min engelska som jag kämpat med idag. Röv. Dålig dag imon gissar jag på, men hoppas att jag vaknar på rätt sida och att min engelska hinner bli klar, annars är det inte bara mitt fel... försökt få hjälp från alla möjliga men ingen verkar ju fatta sen förstod MC av alla .. Hon hade gjort sånt på svenskan så nu förstår även jag hur jag ska göra.. TACK för det sötnos <3 men ja, film nu! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0